torsdag 24 maj 2012

Händelserik dag!

Den mest händelserika dagen på länge!
Började med att jobba en superkortis 7-10, sedan åkte jag för att möta pappa och gå till dietisten.
Vilket för övrigt var de sämsta jag varit med om på länge.
Vi ville ha reda på recept osv om glutenfri mat, dietisten frågade om vi åt enligt tallriksmodellen och om vi gillade grönsaker, så vi var inte riktigt på samma spår. Vilket var väldigt tråkigt när man hade lite förväntningar på att det skulle vara givande.

Efter det följde jag med pappa hem till Angerdshestra för att hjälpa pappa och mamma att såga in lite ved,
men så snart vi kliver innanför dörren så ringer telefonen och kvinnan som kör skolsjussen här ute på landet har problem med sin buss så jag får agera skolbil.
Det var bara att åka till min gamla skola för att hämta barn och köra hem dem, väldigt trevligt.

Efter det så tänkte jag ATTANS att ja inte hann träna i dag....
...Men så började vi kapa in ved.
Svetten rann och i morgon kommer jag ha träningsvärk.

Sedan kom sara, vi åkte och tog oss ett dopp i munkabosjön, grillade lite korv och planerade lite inför i morgon. (Vi ska ha tjejkväll!)

Nu ska jag sova!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar